Į prekės ženklo strategijos ir vizualinio identiteto kūrimo sritį ateinu iš marketingo pasaulio, kuriame daugiausia dėmesio buvo skiriama tam, kaip sudominti, patraukti visų žvilgsnius į save. Tačiau man sukosi galvoje ne tik tai, ar į mus žiūri – bet ir ką mato, kai žiūri.

Per savo patirtį stebėjau daugybę vertingų verslų, kurie buvo klaidingai suprantami. Ne todėl, kad jiems kažko trūko. Priešingai – jie turėjo stiprų pagrindą, gerą produktą, aiškią vertę. Tačiau pačių verslų įvaizdis – tai, ką apie juos komunikuoja vizualika, tonas, pirmasis įspūdis – nesutapo su jų esme. Toks neatitikimas, atsirandantis dėl netyčinių klaidų strategiškai neapgalvojant komunikacijos ar eksperimentinių marketingo priemonių, tapo mano asmenine tema.

Geras produktas yra būtinas. Bet vien jo neužtenka, kad susiformuotų teisingas įspūdis ir būtų pelnytas pasitikėjimas. Tam reikia sąmoningų, aiškių ir individualizuotų strateginių bei vizualinių sprendimų.

Šiandien dirbu su prekių ženklais, kurie jau yra vertingi, tačiau ne (visada) iki galo įvertinti. Kurie nenori išsigalvoti savęs iš naujo, bet siekia būti matomi tiksliai tokie, kokie yra. Ne perdaryti, o atskleisti.

Prekės ženklo strategija ir vizualinis identitetas tampa tuo pagrindu, ant kurio šie ženklai gali stovėti drąsiai ir su pasididžiavimu – be senų etikečių, be interpretacijų. Aiškiai, nuosekliai, savitai.

Labas, SUSIPAŽINKIME